Com puc pagar la meva comanda?

La compra es pot abonar a través d’una tarjeta de dèbit o crèdit mitjançant un tpv virtual.
BEL Gourmet, S.L. no té accés a les dades bancàries ja que es tramita a través d´un entitat bancària.

Quines són les despeses d'enviament?

Enviem a península i Balears. Els terminis de lliurament estimats són de 24/48 hores en dies feiners. Una vegada pagada la comanda, les despeses dependran de la zona d’enviament i de l’import d’aquesta. Enviaments gratuïts a partir de 100 euros.

Puc cancel·lar o tornar la meva comanda?

Les comandes es podran cancel·lar sense cap cost fins al moment en que es tramiti l’enviament.

No s’acceptaran devolucions de productes que hagin estat oberts, manipulats o exposats a condicions inadequades.

És obligatori tornar els productes en el seu embalatge original, correctament protegits i en un perfecte.

No s’acceptaran devolucions de cap paquet que no tingui els elements d’identificació següents: nom, cognoms, adreça d’enviament i número de comanda.

S’haurà d’incloure una còpia del justificant de compra i de l’albarà de lliurament dels productes dins del paquet, on a més s’indiquin els productes tornats i el motiu de la devolució.

Per exercir el vostre dret de desistiment, ens ho haureu de comunicar a l’adreça de correu electrònic info@mercegourmet.es, indicant la identificació, l’e-mail utilitzat per a la compra i el número de comanda.

No s’acceptaran devolucions que no hagin estat notificades prèviament.

En cas que la comanda es lliurés equivocada o en males condicions, a causa del transport, BEL Gourmet, S.L. es farà càrrec de totes les despeses d’enviament, tenint en compte que la mercaderia no hagi estat utilitzada, alterada o manipulada i en el cas que vostè ho requereixi li tornarem a enviar la comanda o li tornarem l’import íntegre de la mateixa manera que se n’hagi fet el pagament. També es farà càrrec de les despeses de devolució i posterior tramesa.

No es pot retornar en els supòsits que preveu l’article 103 del Reial decret legislatiu 1/2007 de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general per a la defensa de consumidors i usuaris. De manera enumerativa però no limitativa no hi ha la devolució en el cas de productes personalitzats ni peribles sense perjudici de l’anterior. En cas de dubte poseu-vos en contacte amb Mercè Gourmet, S.L., via mail a l’info@mercegourmet.es o trucant al 640 219 546

Quan surt la meva comanda?

Totes les comandes realitzades i pagades abans de les 13 hores seran enviades el mateix dia si és laborable i tinguem tot l’estoc necessari. La demora pot ser un dia més, si sorgeix qualsevol problema s’informaria via correu electrònic per telèfon al client directament.